Celoodpružené kolo Author NINJA DH s duralovým rámem, pružinovou vidlicí ROCK SHOX BOXXER a originálním systémem DLP. Velmi oblíbené, dostupné, sjezdové kolo Ninja DH osazené nekompromisními komponenty jako například RS Boxxer RC, sjezdové pláště Maxxis High Roller II, kliky či brzdy Shimano Zee. Díky specifikaci a ceně tohoto kola dostanete závodní stroj připravený vyhrávat. Důkazem toho jsou vítězství našeho jezdce Petra Třešňáka, úřadujícího mistra republiky v DH.
Duralový rám | Vidlice ROCK SHOX Boxxer | Tlumič ROCK SHOX Kage RC
Technická specifikace
Velikost | S, M , L |
---|
Rám | dural 6061 27.5"
|
---|
Tlumič | pružinový tlumič
ROCK SHOX Kage RC
240 / 76 mm
(zadní stavba 200 mm) |
---|
Přední vidlice | ROCK SHOX Boxxer RC 27
pružinová
20 mm pevná osa
(200 mm) |
---|
Hlavové složení | PRESTINE
1.5" tapered |
---|
Převodník | SHIMANO Zee
36 zubů
165 mm kliky |
---|
Středové složení | BB adapter |
---|
Přesmykač | E13 vodítko řetězu |
---|
Měnič | SHIMANO Zee |
---|
Řazení | SHIMANO Zee (10) |
---|
Vícekolečko | SHIMANO 5700
11-25 (10) |
---|
Řetěz | KMC X10 |
---|
Náboje | AUTHOR Argon 20 / Argon 12
20 mm přední pevná osa
12 x 157 mm zadní pevná osa
32 děr |
---|
Brzdy | SHIMANO Zee
kotoučové hydraulické
(8" kotouče) |
---|
Brzdové páky | SHIMANO Zee |
---|
Ráfky | AG Lab Reverse
32 děr |
---|
Paprsky | nerez ocel černé zeslabované
1.8 / 2.0 mm přední
2.0 / 2.3 mm zadní |
---|
Pláště | MAXXIS High Roller II kevlar
27.5" x 2.40" |
---|
Pedály | HT platformové výměnné piny |
---|
Řidítka | SPANK Spoon 785
20 mm 785 mm |
---|
Gripy | AG Lab
GripLock |
---|
Představec | SPANK Spike 25 / 30 DM |
---|
Sedlovka | AG Lab dural
(30.9) |
---|
Objímka | AG Lab (34.9) |
---|
Sedlo | AG Throne DH / FR |
---|
Počet rychlostí | 10 |
---|
Hmotnost | 18,8 kg / M |
---|
Geometrie, velikosti
["]Velikost | S | M | L |
---|
[cm]Min. postava | 155 | 170 | 180 |
---|
[cm]Max. postava | 175 | 185 | 205 |
---|
[mm]S/T c-t | 395 | 410 | 420 |
---|
[mm]S/T c-c | 0 | 0 | 0 |
---|
[mm]T/T h | 590 | 610 | 625 |
---|
[mm]T/T a | 560 | 577 | 590 |
---|
[mm]H/T | 120 | 120 | 120 |
---|
[mm]C/S | 445 | 445 | 445 |
---|
[mm]W/B | 1190 | 1210 | 1228 |
---|
[°]S/T ang. | 67 | 67 | 67 |
---|
[°]H/T ang. | 64 | 64 | 64 |
---|
[mm]F/L | 581 | 581 | 581 |
---|
[mm]B/B drop | -5 | -5 | -5 |
---|
[mm]B/B width | 0 | 0 | 0 |
---|
[mm]Reach | 0 | 0 | 0 |
---|
[mm]Stack | 0 | 0 | 0 |
---|
[mm]F/R | 48 | 48 | 48 |
- S/T c-t - seat tube (center-top), délka sedlové trubky od středu středového složení po její vrchol
- S/T c-c - seat tube (center-center), délka sedlové trubky od středu středového složení po osu horní rámové trubky
- T/T h - top tube horizontal, horizontální délka horní rámové trubky
- T/T a - top tube actual, skutečná délka horní rámové trubky
- H/T - head tube, délka hlavové trubky
- C/S - chain stay, délka řetězové vzpěry
- W/B - wheel base, rozvor kol (osová vzdálenost os předního a zadního kola)
- S/T ang. - seat tube angel, úhel mezi osou sedlové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- H/T ang. - head tube angel, úhel mezi osou hlavové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- F/L - fork length, délka vidlice od spodní části hlavového složení po střed předního kola
- B/B drop - bottom bracked drop, vzdálenost mezi pomyslnou spoj. středů kol a středu středového složení, měřenou od středového složení
- F/R - fork rake, vzdálenost mezi osou hlavové trubky a osou vidlice měřené ve středu předního kola, tzv. off set